Who is your life partner ?

Mom
Dad
wife
Son
Husband
Daughter
friends…????

  not at all 

Your real life partner
is Your Body..

Once your body stops responding no one is with you.

You and your body stay together from Birth till Death.

What you do to your
body is your
responsibility and
that will come back
to You.

The more you care
for your body, the
more your body will
care for You.

What you eat,
What you do for being Fit,
How u deal with
stress,
How much rest you
give to it..
Will decide how your body gonna respond.

Remember your body is the only permanent address where You live

Your body is your asset/liabilty, which no one else can share.

Your body is your
responsibility.
Because,
You are the real
life partner.

Be Fit forever
Take care ur self
Money comes & goes
Relatives & Friends
are not permanent.

Remember
No one can help your body other than you.

Pranayama – for Lungs
Meditation – for Mind
Yoga-asanas – for Body
Walking – for Heart
Good food – for intestines
Good thoughts – for Soul
Good Karma – for World

Über suresh

Ich bin Inder und deutscher Staatsbürger. Als patriotischer Weltbürger pendele ich zwischen beiden Heimaten und fühle mich dabei sehr wohl. Ich versuche, in beiden Welten mein Zuhause zu finden. Mit Wahrem und Erlebtem aus meinem Leben schreibe ich Geschichten in „Migranten-Deutsch“. In reinem, ganz fehlerfreiem Deutsch zu schreiben, habe ich noch nicht gelernt, es fällt mir schwer. Mein Ziel ist aber, mit unterhaltsamen Erzählungen zur interkulturellen Völkerverständigung beizutragen, auch um Missverständnisse möglichst auszuräumen. Wenn ich dadurch bei den Lesern Friede und Freude erzeugen kann, dann bin ich zufrieden. Die Eierkuchen müssen sie schon selbst backen ;-) Ich denke "Ethik ist eingebaut - Religion ist eingebracht" 'Connecting Cultures' ist meine Aufgabe. 'Helfe um geholfen zu werden' ist mein Motto.
Dieser Beitrag wurde unter c) ....in englisch veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.